Spotnet "uit de lucht halen" is lastig.
Dit gebruikt namelijk usenet wat bestaat uit een wereldwijd netwerk van servers.
Het verhaal van NZBspots en FTDworld is mij bekend. Beide hebben echter niets te maken met Spotme.
Een aantal van 16000 geregistreerde gebruikers klinkt goed voor de korte tijd dat Spotme bestaat.
Het aantal actieve gebruikers zegt echter meer.
spotmeportal FAQ
Is het programma gratis?
Ja het programma en het forum is volledig gratis te gebruiken Er hoeft niet betaald te worden Spotme werkt gratis maar wil je doneren ....het mag.
Als ik besluit om te doneren wat schiet ik daarmee dan op?
Het geeft je als voordeel dat als er een nieuwe versie uitkomt dat vips (gedoneerde leden) er als enige gebruik van kunnen maken en met de tijd ook extra mogelijkheden krijgen.
Topic van de ts op een ander forum over SpotmeAanvulling: Merk dat spotme (versie 2.0.7) diverse keren via Spotnet is gespot.
Dit zorgt voor irritatie en zorgt er niet voor dat het vertrouwen in Spotme stijgt.
Eerder het tegendeel. Een goed programma en/of site heeft dit soort spammen niet nodig.
Het is mogelijk dat het spotten door een "fan van Spotme" gedaan word. Dit kan beter niet gedaan worden.
Over de gratis en betaal versie:
Geef duidelijk aan wat de verschillen zijn en laat ze beide werken.
Niet dat er na een update de gratis versie niet meer werkt.
Het beste zou zijn om 1 versie te gebruiken met extra opties voor als iemand vip is.
In het FTD programma was dit goed toegepast. Na donatie waren er een paar extra optie beschikbaar.
Echter was het programma zonder donatie ook volledig bruikbaar.