Author Topic: Spotme (Spotmeportal)  (Read 6380 times)

Etheboss

• Just Arrived
  • *
Spotme (Spotmeportal)
« on: 10 April 2011, 15:28:02 »
Hallo Heren/Dames,

Ik gebruik al een geruime tijd Spotme en wil dit toch eens bij jullie onder de aandacht brengen..
Ik vind hier nog niks van terug op jullie site (of ik heb verkeerd gekeken).

Spotme is een gratis programma, je hoeft je alleen te registreren.
Ook is Spotme in een rap tempo in ontwikkeling, er is pas geleden een apart programma gelanceerd waarvan hieronder even de introductie tekst:

Spotme Headliner laat de laatste uploads zien op usenet (uitgefiltert door jouw eigen filters en die van spotme zelf) zo ziet u gelijk wat er allemaal gebeurd op usenet, filters als DIVX NL, DVD NL, HD NL, PS3 PAL en ga zo maar door geven de laatste actieve spots op usenet. UNIEK!!

Bij deze het verzoek of jullie deze toe willen voegen bij de sectie community.

MVG.
Erik

2396597

• Forum expert
Re: Spotme (Spotmeportal)
« Reply #1 on: 10 April 2011, 20:28:00 »
Heb diverse slechte berichten over spotme gelezen op diverse forums.
Als deze in het overzicht komt een waarschuwing erbij.
http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=14&t=1106

Etheboss

• Just Arrived
  • *
« Reply #2 on: 10 April 2011, 20:57:12 »
Ja , heel vervelend, jammer dat die via andere communities door mensen verspreid worden.

Daar heef spotme overigens niet alleen last van gehad.
Er zijn ook mensen geweest die spotnet uit de lucht hebben proberen te halen en er slecht over spreken.
En ik neem aan dat je ook op de hoogte bent van het verhaal NZBspots en FTDworld.

Als je bereid bent om het verhaal van de andere kant aan te horen, dan wil ik je van harte uitnodigen om eens een keer met een admin of mod van spotme te praten.

Ook kan ik je zeggen, dat ik er al vanaf het begin bij ben...en alles heb meegemaakt.
Er zijn wat opstart problemen geweest, zoals dat een oude versie van het programma vroeg naar een donatie voor dat je je kon registreren, maar dat klopt allemaal niet.
Doneren is vrijwillig.

Ik ben zelf geen lid van de spotme crew...ik heb een account bij zo een beetje alle communities, ik heb zelf geen voorkeur voor een programma, maar ik vind wel dat alle initiatieven een kans moeten krijgen.

PS. Spotme heeft trouwens bijna 16000 geregistreede gebruikers, als dit oplichting was, zou het een hele goede zijn.

2396597

• Forum expert
« Reply #3 on: 11 April 2011, 23:54:36 »
Spotnet "uit de lucht halen" is lastig.
Dit gebruikt namelijk usenet wat bestaat uit een wereldwijd netwerk van servers.

Het verhaal van NZBspots en FTDworld is mij bekend. Beide hebben echter niets te maken met Spotme.

Een aantal van 16000 geregistreerde gebruikers klinkt goed voor de korte tijd dat Spotme bestaat.
Het aantal actieve gebruikers zegt echter meer.
spotmeportal FAQ

Is het programma gratis?

Ja het programma en het forum is volledig gratis te gebruiken Er hoeft niet betaald te worden Spotme werkt gratis maar wil je doneren ....het mag.

Als ik besluit om te doneren wat schiet ik daarmee dan op?

Het geeft je als voordeel dat als er een nieuwe versie uitkomt dat vips (gedoneerde leden) er als enige gebruik van kunnen maken en met de tijd ook extra mogelijkheden krijgen.
Topic van de ts op een ander forum over Spotme

Aanvulling: Merk dat spotme (versie 2.0.7) diverse keren via Spotnet is gespot.
Dit zorgt voor irritatie en zorgt er niet voor dat het vertrouwen in Spotme stijgt.
Eerder het tegendeel. Een goed programma en/of site heeft dit soort spammen niet nodig.
Het is mogelijk dat het spotten door een "fan van Spotme" gedaan word. Dit kan beter niet gedaan worden.

Over de gratis en betaal versie:
Geef duidelijk aan wat de verschillen zijn en laat ze beide werken.
Niet dat er na een update de gratis versie niet meer werkt.
Het beste zou zijn om 1 versie te gebruiken met extra opties voor als iemand vip is.
In het FTD programma was dit goed toegepast. Na donatie waren er een paar extra optie beschikbaar.
Echter was het programma zonder donatie ook volledig bruikbaar.
« Last Edit: 12 April 2011, 19:53:30 by 2396597 »

Etheboss

• Just Arrived
  • *
« Reply #4 on: 18 April 2011, 22:34:58 »
Ga ik regelen, verwacht een update hier binnenkort...

Helaas, de gene die spotme hebben gepost op spotnet, daar staan de spotme crew ook niet achter...
« Last Edit: 18 April 2011, 22:37:28 by Etheboss »

2396597

• Forum expert
« Reply #5 on: 18 August 2011, 20:21:57 »
Spotme stopt ermee.
Beste Spotmeportal Vrienden Helaas moeten we de deuren met onmiddellijke ingang sluiten op last van Brein. Het spijt ons verschrikkelijk, maar de boete is € 500,- per dag vanaf 1 augustus jl.en dat is ontzettend veel, dat kunnen we niet dragen. We hopen dat jullie wel op de andere(vele) Fora die wel mogen kunnen vinden wat jullie willen. Met vriendelijke groet Spotmeportal Team

Etheboss

• Just Arrived
  • *
« Reply #6 on: 19 August 2011, 18:29:10 »
Heel vervelend, het ging net lekker en we hadden ook een hele hoop leuke extra's voor onze vips bedacht.

Ik wilde ook aan jullie netjes een mooi verhaal aanleveren met alle ins en outs van Spotme en Spotme lite inclusief het hele VIP systeem.

We zijn zo te zien als enige ook uit de lucht gehaald door Brein.
En door alle tegenslagen die wij bij Spotme hebben gehad, zullen we ook niet meer met een soortgelijk initiatief terug komen.

Wel bedankt dat jullie open stonden om in ieder geval een discussie hier toe te laten.
En voor alle mensen die ons hebben gesteund en ons wel vertrouwde, heel erg bedankt.

MVG.
Etheboss (ex)Mod Spotme & Spotme Lite.