Author Topic: SABnz.. geinstalleerd n dan wat???  (Read 2773 times)

anja

• Just Arrived
  • *
SABnz.. geinstalleerd n dan wat???
« on: 25 July 2011, 14:20:03 »
Hallo, ik heb SABnz.. geinstalleerd met hulp van de handleiding maar op een gegeven moment moet ik(als test) een NZB bestand van mijn computer halen. Mijn vraag is waar??????????????????? Dus ik kom niet verder.
Graag HELP in deze en Bedankt!
Anj@

Blanche

• Forum expert
Re: SABnz.. geinstalleerd n dan wat???
« Reply #1 on: 25 July 2011, 17:35:26 »
Dat NZB bestand moet je wel eerst ergens downloaden, bijvoorbeeld via een NZB zoekmachine als www.nzbindex.nl. Zie ook www.binaries4all.nl/nzb/.

anja

• Just Arrived
  • *
« Reply #2 on: 25 July 2011, 17:46:47 »
Ja Hoi Blanche daar is dus mijn probleem ik heb Xsnews ik heb SABnz wat verder nog, dat staat nergens en alles is voor mij nieuw, vandaar...

Red Dwarf

• Forum expert
« Reply #3 on: 25 July 2011, 18:32:31 »
Die test hoef je niet te downloaden. Die test wordt alleen maar genoemd ten behoeve van de handleiding. Als alles goed is geïnstalleerd en ingesteld, kun je nu beginnen met het 'echte' downloaden.

anja

• Just Arrived
  • *
« Reply #4 on: 25 July 2011, 19:29:14 »
Bedankt! zoals ik al zei alles is nieuw poor me! Kan je mij de volgorde laten weten of hoe/wat/waar? Anj@

2396597

• Forum expert

anja

• Just Arrived
  • *
« Reply #6 on: 25 July 2011, 20:22:25 »
Hoi ik heb nu twee NZB ebook gedownload (dacht ik) maar heb alleen maar de titel? HELP AUB..Bedankt!

Blanche

• Forum expert
« Reply #7 on: 25 July 2011, 21:09:37 »
De enige goede tip die ik je kan geven, is toch de handleiding nog eens stap voor stap door te nemen. Veel duidelijker kunnen we het niet uitleggen. Of heb je een specifieke vraag waar je antwoord op wilt?