Author Topic: SABnzbd blijft ijzig stil op de Mac  (Read 4374 times)

MrNedjerov

• Just Arrived
  • *
SABnzbd blijft ijzig stil op de Mac
« on: 09 August 2011, 16:53:27 »
Hai,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Heb het forum al afgeschuimd, maar tot nu toe zijn alle vragen al een stapje te ver voor mij.
Mijn probleem is als volgt. Ik heb SABnzbd-0.6.7 gedownload voor op de Mac. Dat ging goed. Vervolgens heb ik het .dmg bestand uitgepakt en SAB naar applications gesleept, zoals je dat normaliter ook doet met programma's.

Als ik vervolgens op het icoontje van SAB klik, om het programma te openen, gebeurt er helemaal niets. Ja, de Mac vraagt of ik zeker weet dat ik ''een programma dat van het internet is gedownload wil openen''. Dat wil ik uiteraard, maar helaas lijkt SAB er geen zin in te hebben.

Waar kan dit aan liggen? Heb ik wellicht een te oude Mac (3 jaar oud) voor deze versie? (Het is een osx versie van SAB).

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik zou uiteraard normaliter ook nog even Grabit proberen, maar dat werkt dan weer niet op een Mac, dus SABnzbd is mijn enige optie!

Groet,

MrNedjerov

Red Dwarf

• Forum expert
Re: SABnzbd blijft ijzig stil op de Mac
« Reply #1 on: 09 August 2011, 19:04:32 »
Ik neem aan dat net als bij Windows op een Mac verbinding met sabnzb gemaakt moet worden via je browser, Heb je de handleiding op deze site gelezen? Daarin kun je wel het adres vinden dat je in moet voeren. Het komt erop neer dat je verbinding moet krijgen met de localhost, om sabnzb verder in te stellen naar je voorkeuren.

MrNedjerov

• Just Arrived
  • *
Re: SABnzbd blijft ijzig stil op de Mac
« Reply #2 on: 09 August 2011, 19:33:56 »
Ah, dat had ik niet uit de handleiding gehaald! Beter lezen dus, :)

Ik ga het morgen 'first thing in the morning' proberen! Thanks!