Author Topic: 480 fout Ziggo server  (Read 2261 times)

Basthe3raf

• Just Arrived
  • *
480 fout Ziggo server
« on: 11 November 2011, 16:03:48 »
Hallo iedereen,

Ik heb Grabit gedownload maar als ik wil update dan krijg ik de error 480, nou is het zo dat bij de ziggo site staat dat je moet inloggen met je ziggo gegevens maar er zijn mensen die gewoon op de server kunnen zonder in te loggen heeft iemand daar een oplossing voor ?

Maffie

• Just Arrived
  • *
Re: 480 fout Ziggo server
« Reply #1 on: 11 November 2011, 16:10:48 »
Hallo iedereen,

Ik heb Grabit gedownload maar als ik wil update dan krijg ik de error 480, nou is het zo dat bij de ziggo site staat dat je moet inloggen met je ziggo gegevens maar er zijn mensen die gewoon op de server kunnen zonder in te loggen heeft iemand daar een oplossing voor ?

Bij ziggo moet je altijd inloggen met je ...@ziggo.nl en wachtwoord van je mail  dus het is een fabeltje als mensen zonder gebruikersnaam en wachtwoord inloggen kan hier ook niet,

Basthe3raf

• Just Arrived
  • *
« Reply #2 on: 11 November 2011, 16:24:39 »
Okee, dan weet ik dat ook weer heb ondertussen mijn inloggegevens opgevraagd bij Ziggo , is het ook zo dat je een limiet hebt bij het downen van films ofzo ?

Maffie

• Just Arrived
  • *
« Reply #3 on: 11 November 2011, 18:17:00 »
bij allen in 1 plus 50 gb  per maand dacht ik en als je extra heb is het ongelimiteerd alleen de snelheid is niet hoger als 3-4 mbit  daarom heb ik gekozen voor payserver  sneller, en retentie tijd meer en geen limieten