Author Topic: downloadsnelheid valt weg en krijg dan een vreemde melding  (Read 1815 times)

eagle16

• Just Arrived
  • *
downloadsnelheid valt weg en krijg dan een vreemde melding
« on: 01 December 2011, 21:26:14 »
als ik download met newsleecher .heb ik bij ziggo 4 kanalen tot me beschikking
na even valt de snelheid weg en kan ik niet meer downloaden ,daarbij krijg ik een melding dat ik unable to logon,400 server response,,too many concurrent connections you are allowd 4 ,,400
snap er niks van ,ik gebruik ook maar 4 kanaaltjes  dus,en soms begint hij gewoon weer tedownlaoden
weet iemand hier iets op
groet eagle

Red Dwarf

• Forum expert
Re: downloadsnelheid valt weg en krijg dan een vreemde melding
« Reply #1 on: 02 December 2011, 06:41:23 »
Als de verbinding wegvalt zonder dat de connecties goed zijn afgesloten kan het gebeuren dat bij opnieuw verbinding maken de server nog de 'oude' connecties meepakt. Verder kun je maar maximaal 4 connecties gebruiken verdeeld over alle computers dan wel programma's bij elkaar. Beide gevallen kunnen leiden tot de foutmelding die je hier beschrijft.
In het eerste geval zou je moeten wachten tot de server alle 'oude' connecties heeft afgesloten, een Newsleecher setting die hierbij zou kunnen helpen is de optie "Connection Reset Hanging" in "Nerdy Tweaks". Hier kun je de timeout in seconden instellen (verhogen) die het programma moet wachten om opnieuw verbinding te maken voor een "vastgelopen" connectie.
In het tweede geval moet je zeker zijn dat er geen andere programma's zijn die ook van de Ziggo usenetserver gebruik proberen te maken.