Author Topic: wie oh wie helpt me, tof bestanden  (Read 2449 times)

ladycat

• Just Arrived
  • *
wie oh wie helpt me, tof bestanden
« on: 29 December 2011, 18:01:20 »
hallo
ik weet niet of dit berichtje in het juiste onderwerp zit, maar ik ben erg nieuw met het downloaden enzo, nu heb ik heb ik een 2 tal series gedownload maar krijg ze als 1 tof bestand binnen, hoe kan ik deze branden met ashampoo of een andere op een dvd zodat ik ze benee kan kijken.
heel erg bedankt
ellen :)
« Last Edit: 29 December 2011, 18:03:21 by ladycat »

Red Dwarf

• Forum expert
Re: wie oh wie helpt me, tof bestanden
« Reply #1 on: 30 December 2011, 06:18:53 »
tof bestanden? Nooit van gehoord. Heb je "Verberg extensies van bekende bestandstypen" aanstaan? Wat ik bedoel, is tof echt de extensie of maakt het deel uit van de bestandsnaam voor het extensie gedeelte?

ladycat

• Just Arrived
  • *
« Reply #2 on: 30 December 2011, 10:24:46 »
hoi
het bestand is bv gg.s4d3.tof   4.585.906 kb groot, ik zie bij eigenschappen dan ook achter tof.img staan
was als linkje op nzb site
#alt.binaries.dvdr: Gossip.Girl.S04D3.NTSC.DVDR-ToF "gg.s4d3.tof.nfo"98 bestanden (5080 delen)door Yenc@powerpost.org (Yenc-PowerPost)                     1 NFO | 1 PAR2 | 95 ARCHIEF                      - Toon NFODownload                                          - Toon alle bestanden kan dat omgezet worden of wat doe ik fout?  dank je
4.58 GB
a.b.dvdr
               128.6 dagen            

Red Dwarf

• Forum expert
« Reply #3 on: 30 December 2011, 15:33:36 »
Als ik de string zo zie is 'ToF' een of andere release groep. Als ik je bericht zo bekijk is de "echte" extensie .img Dat is een disk image, Aan de grootte van de post te zien (4.5GB) kun je dat op een DVD5 branden. Een programma als bijvoorbeeld ImgBurn of Nero moet dat volgens mij wel kunnen branden. Desnoods verander je de extensie in .iso als het niet lukt.

ladycat

• Just Arrived
  • *
« Reply #4 on: 30 December 2011, 23:16:51 »
dank je voor je hulp, het is me gelukt met imgburn

ellen