Author Topic: Kan opeens niets meer downloaden met Newsleecher, SABnzb of spotnet  (Read 3097 times)

marliellen

• Just Arrived
  • *
Hoi,
Vanaf zaterdagochtend kan ik opeens niets meer, maakt niet uit wat,  downloaden met Newsleecher. Ook geen bestanden die ik eerder in de week wel kon downloaden.
Newsleecher maakt wel verbinding en het lijkt alsof er bestanden worden gedownload maar er gaat niets naar repair en exctract. In het log staat:Article skipped. Either text-only or unknown encoded article format. Code van avi was Yenc.
Programma opnieuw geinstalleerd, alle instellingen nagekeken en alles is goed ingesteld bij mijn weten.
Daarna SABnzb geinstalleerd om te proberen. Hier krijg ik het zelfde; lijkt te downloaden maar aan het einde heb ik geen bestand. Hier is de melding:  Download failed - Out of your server's retention?
Spotnet kan de NZB's niet openen en downloaden.
Met Eweka gechat; daar kom ik er ook niet mee uit; er zou geen probleem zijn met de server en wederom; ik had niets aan de instellingen veranderd, niets gedaan toen Newsleecher er mee stopte en we kunnen geen fouten vinden.
Mijn laptop zit op een netwerk met KPN voor het internet; telefooncentrale is voip van Ziggo. Vrijdagochtend ging er iets mis met de telefoon via voip en hadden we helemaal geen internet meer. Is tijdelijk verholpen en toen hadden we wel weer internet en telefoon via KPN, maar ik kon niet meer downloaden. Inmiddels staat alles weer op de rit maar kan ik nog steeds niet downloaden.
Ik kan de oorzaak, na heel wat uurtjes, zoeken niet vinden. Ben ook maar een leek.
Heeft er hier iemand een idee wat er mis zou kunnen zijn?
Ik hoop wat te horen, bij voorbaat dank!!

Ellen

germain1

• Forum expert
Download failed - Out of your server's retention?

dit betekend dat wat je wil downloaden buiten de retention van de provider valt
retention staat voor hoeveel dagen op de newsserver staat