Hallo,
Ik heb de afgelopen jaren verschillende newsservers (payservers) uitgeprobeerd (eerst een paar Nederlandse, waarvan 2 echt ruim een 2 jaar per provider). Aangezien ik steeds meer incompletes kreeg (die ook met parren niet compleet te krijgen waren) naar een paar buitenlandse providers overgestapt. Bij al deze providers viel me op dat ik daarbij een heleboel uberhaupt niet binnen kon halen (bijv kopietjes van xboxgames, apps en dergelijke). Newsleecher begon dan ineens een enorm lage snelheid te hanteren, en de bestanden werden gewoon niet gedownload. Eerst dacht ik nog: da's toeval ... Maar gisteren een proefabonnement bij een Nederlandse payserver genomen en een paar nZb's gepakt die me eerder niet waren gelukt en warempel, de download werd gewoon binnengetrokken ... Nou is dan ook mijn vraag: komt dit vaker voor bij (Amerikaanse?) payservers? Wordt daar vaker (op last van de rechter of wat dan ook) gesommeerd het een en ander van de servers te verwijderen? De betreffende payservers claimen allemaal 99,9% compleetheid en dergelijke, en de snelheid is gewoon heel goed... (heb onder meer Supernews, Giganews en anderen geprobeerd)...