Author Topic: downloaden film  (Read 3186 times)

janniekno

• Just Arrived
  • *
downloaden film
« on: 02 July 2012, 22:37:43 »
Hallo
Ik heb een vraag ik heb een film gedownload via altbinz nu is mij dit gelukt en hij heeft hem als het goed is ook uitgepakt maar ik kan hem op mijn computer nergens vinden als ik in mijn downloads kijk sta hij er wel maar dan krijg ik het zelfde als dat er in albinz sta, wat moet ik nu doen om deze film toch te kunnen zien, ik doe dit allemaal nog maar pas dus ik ben het nog allemaal aan het uitzoeken maar hier weet ik even geen raad mee.
Ik hoop dat mijn iemand verder kan helpen en als het kan ik makkelijk taal want ik ben een leek.
Ik heb al wel heel veel dingen gelezen op internet maar dit kan ik nu net niet vinden.

Ik hoor het graag van iemand

gr jannie

jaapf

• Forum expert
Re: downloaden film
« Reply #1 on: 04 July 2012, 18:44:34 »
Ergens in de configuratie van altbins zal staan waar downloads moeten worden uitgepakt. Probeer dat te vinden en je zult je film kunnen vinden.

janniekno

• Just Arrived
  • *
« Reply #2 on: 04 July 2012, 22:41:20 »
Ergens in de configuratie van altbins zal staan waar downloads moeten worden uitgepakt. Probeer dat te vinden en je zult je film kunnen vinden.
ja dat klopt i heb het op mijn bureaublad gezet en als ik dan kijk zie ik het mapje staan van altbinz die klik ik dan aan en dan krijg ik het programma van altbinz en dan staan er idd de films die ik gedownload heb maar ik kan ze niet openmaken om de film te bekijken.
Dus ik weet niet wat ik fout doe of dat de film er niet goed op sta ik heb er eentje ook als proef gedaan ---- en die kan ik wel bekijken maar de 2 films die gewoenload heb die kan ik niet zien.

gr jannie

« Last Edit: 05 July 2012, 16:09:53 by jaapf »

jaapf

• Forum expert
« Reply #3 on: 05 July 2012, 16:10:28 »
Zijn ze misschien in een ander formaat opgelsagen? Iso, of DVD?

janniekno

• Just Arrived
  • *
« Reply #4 on: 07 July 2012, 14:52:01 »
Zijn ze misschien in een ander formaat opgelsagen? Iso, of DVD?

en wat moet ik dan doen want dat weet ik niet ik ben hier nog niet zo bekend mee
ik hoor het graag wat ik dan moet doen.

gr jannie

germain1

• Forum expert
« Reply #5 on: 09 July 2012, 10:51:11 »
die omzetten met verschillende programma's zoals imgburn  nero dvdfab

Red Dwarf

• Forum expert
« Reply #6 on: 09 July 2012, 18:59:12 »
Aan de extensie kun je vaak wel zien wat voor type bestand het is. Zo duidt .iso  op een disc-image, die je met bijvoorbeeld ImgBurn kunt branden.