Author Topic: Grabit  (Read 2811 times)

Cobweb

• Just Arrived
  • *
Grabit
« on: 02 October 2012, 13:08:17 »
Ik probeer te gaan downloaden, heb Grabit erop gezet, maar dan komt de ellende al, krijg een scherm te zien waar ik moet inloggen met mijn naam, doe ik maar werkt niet, ik heb alles wat er over te lezen valt al gedaan, maar kom er alleen niet meer uit, wie zou me willen helpen? Ik heb ook al een account bij Spotplanet. Mijn provider is kpn.

Red Dwarf

• Forum expert
Re: Grabit
« Reply #1 on: 02 October 2012, 19:04:45 »
Gaat dat niet om de login op de usenet server van KPN? Trouwens heb je de GrabIt handleiding op de site al eens bekeken? http://www.binaries4all.nl/grabit/

Cobweb

• Just Arrived
  • *
« Reply #2 on: 02 October 2012, 20:23:50 »
Ja dat was het eerste wat ik heb gelezen, maar ook al lees ik dat 10 keer, dan nog kom ik er niet uit.
Ik ben er al 2 dagen mee bezig, maar ik ben nu zover dat ik het bijna ga opgeven, ik kom er gewoon niet uit.

Nu werkt Grabit zover dat ik het in beeld krijg, maar als ik er iets wil downloaden gaat het niet, blijft op 0% staan, en stopt er gewoon mee. Ik wist niet dat het zo moeilijk was  :huh:

Red Dwarf

• Forum expert
« Reply #3 on: 03 October 2012, 06:26:19 »
Het is niet zo moeilijk. Je ziet gewoon iets over het hoofd. Dat het downloaden niet gaat zou iets simpels kunnen zijn als, je firewall die grabit tegen houdt. Of hetgeen dat je wilt downloaden staat niet op jouw server.

2396597

• Forum expert
« Reply #4 on: 03 October 2012, 17:23:01 »
De usenet server van KPN heeft een retentie van ongeveer 14 dagen.
Begin als test met een klein bestand/spot die 1 á 2 dagen oud is.
Als dit lukt kan er gekozen worden voor een grotere download die binnen de retentie valt.

Cobweb

• Just Arrived
  • *
« Reply #5 on: 03 October 2012, 20:46:56 »
Dank voor jullie hulp, maar het lukt me nog steeds niet. Ik geef het voor nu ff op maar ga het zeker weer proberen binnenkort want ik wil mijn series graag blijven downloaden. (door ziekte kan ik dat niet hele dag volhouden).
Ik deed dat altijd bij forums die ze aanbieden, maar ja de meeste zijn nu weg, ik ken er nog maar 2 helaas.

Mss dat iemand een paar goede forums weet?

2396597

• Forum expert
« Reply #6 on: 04 October 2012, 00:18:06 »
Usenet communities
NZBSpots staat nog in het overzicht maar is off-line na een verzoek van Brein.
Spotplanet heeft ook een forum.

Als je forums bedoeld zonder gebruik van usenet kan je zoeken via Google naar filesharing/torrent sites.
Linken naar deze sites/forums is hier waarschijnlijk niet toegestaan.
« Last Edit: 04 October 2012, 00:20:27 by 2396597 »