Author Topic: Opeens missende bestanden bij elke download (Grabit)  (Read 2688 times)

Jelle2002

• Just Arrived
  • *
Opeens missende bestanden bij elke download (Grabit)
« on: 17 October 2012, 16:36:14 »
Ik heb altijd normaal bestanden kunnen downloaden, maar nu mis ik bij elke download veel bestanden en er zijn te weinig repairblocks! Iemand een oplossing?

Red Dwarf

• Forum expert
Re: Opeens missende bestanden bij elke download (Grabit)
« Reply #1 on: 17 October 2012, 18:55:22 »
De kans bestaat dat het bestand onbruikbaar is gemaakt (niet compleet te downloaden dus) in opdracht van de rechthebbende. Een mogelijke oplossing zou kunnen zijn om een andere payserver te nemen.

Jelle2002

• Just Arrived
  • *
« Reply #2 on: 17 October 2012, 22:21:30 »
Er zijn inderdaad wel vaker incomplete bestanden, maar dat staat dan vaak ook altijd bij de download aangegeven. Daar heb ik eerder ook nooit
problemen mee gehad, maar nu kan ik geen enkel bestand meer compleet downloaden. Ligt dat dan aan de payserver?

Jelle2002

• Just Arrived
  • *
« Reply #3 on: 17 October 2012, 22:36:53 »
Ik ben er inmiddels achter dat als ik de bestanden een aantal keren opnieuw probeer te downloaden het wel lukt, alleen blijft hij wel steeds bestanden afbreken...

Red Dwarf

• Forum expert
« Reply #4 on: 18 October 2012, 06:18:57 »
In dat geval lijk je geen goeie internet-connectie te hebben. Misschien interessant om aan je provider te vragen, misschien hebben meer mensen bij jouw in de buurt hier last van

Jelle2002

• Just Arrived
  • *
« Reply #5 on: 18 October 2012, 11:05:10 »
Ik heb nog nooit eerder problemen ondervonden met mijn internet-connectie, maar het is zeker het navragen waard! Bedankt voor de hulp  :)