Author Topic: Download problemen met Zigoo  (Read 4417 times)

xflamesx

• Just Arrived
  • *
Download problemen met Zigoo
« on: 24 November 2012, 11:13:52 »
Ik download al een tijdje met nieuwsgroepen en dit werkte uitsteken.
Helaas is dit tot voor kort niet meer het geval, want de downloadsnelheid valt telkens weg.
de download snelheid gaat de hele tijd van 0 naar bijvoorbeeld 1243 KB/s en weer naar 0
door het constant wegvallen van  de downloadsnelheid komen de bestanden incompleet binnen.

Dit doet zich voor met het download programma GrabIt en Nieuwsleecher.
Het licht dus niet aan de instellingen van het downloadprogramma (daarnaast hebben beide programma's, met deze instellingen, altijd al gewerkt).
Het moet haast wel aan Ziggo liggen want met een payserver Eweka heb ik er geen last van.

Weet iemand de reden en de oplossing van mijn probleem?

Alvast bedankt!

2396597

• Forum expert
Re: Download problemen met Zigoo
« Reply #1 on: 25 November 2012, 00:38:06 »
Topic over Ziggo usenet server probleem
Stap over op een langzamer Ziggo pakket en gebruik het verschil voor een payserver.
De problemen bestaan al weken.

ZetjeZZ

• Just Arrived
  • *
« Reply #2 on: 03 December 2012, 19:41:02 »
Topic over Ziggo usenet server probleem
Stap over op een langzamer Ziggo pakket en gebruik het verschil voor een payserver.

Beste,

wat bedoel je hier precies mee? de problemen zijn er al weken?
ik moet eerlijk zeggen dat ik sinds een aantal weken hier last van heb. 10 gb gedownload, een hele tijd bezig en tijdens het uitpakken knalt ie em er weer uit. te weinig herstelblokken.
Begin er een beetje klaar mee te raken eerlijk gezegd, als je ziggo belt zeggen ze dat ze hier niks mee kunnen verder want bij hun is alles in orde!?

Download met spotlite ( MAC ) en via SabNZDB. Heb 0 ervaring op het gebied van downloaden maar wat kan ik er aan doen om alles weer goed te krijgen zodat ik me filmpies weer binnen kan halen?

Probleem is dus: Te weinig herstelblokken..

Jos

2396597

• Forum expert
« Reply #3 on: 03 December 2012, 23:24:03 »
Hiermee bedoel ik een erg wisselende snelheid en niet herstelbare downloads.

"bij hun is alles in orde"
Geachte heer,

U heeft contact opgenomen met Ziggo in verband met onze nieuwsgroepen.

Op dit moment is er een storing met onze nieuwsgroepen. Dit houdt in dat de snelheid erg laag kan vallen en de bestanden incompleet kunnen binnenkomen. Ziggo is er mee bezig om dit op te lossen. Helaas is een oplosdatum nog niet bekent.

Excuses voor het ongemak. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. bron

"wat kan ik er aan doen om alles weer goed te krijgen"
Wijzig het Ziggo abonnement tot een goedkoper pakket en gebruik het verschil voor een payserver. bron
Resultaat
« Last Edit: 03 December 2012, 23:41:20 by 2396597 »

rambof07

• Just Arrived
  • *
« Reply #4 on: 22 January 2013, 12:55:33 »
Ya its a really good way for watching movies. I mostly like to prefer it. Recently i have downloaded a horror movie [deleted by moderator] . And i think it was awesome movie. I liked this movie too much. I like to watch movies. I think this is one of the best way of entertainment. Special effect was awesome and you will feel like everything is going in real.
Remark by moderator:
You are posting in the Dutch section and not following the rules we stated in our disclaimer at: http://www.binaries4all.nl/forum/index.php/board,2.0.html

Please follow our rules and try to stay on-topic.

« Last Edit: 30 January 2013, 10:10:51 by jaapf »