Author Topic: Toch nog veel onduidelijkheden  (Read 2274 times)

Camiel

• Just Arrived
  • *
Toch nog veel onduidelijkheden
« on: 24 February 2013, 12:06:17 »
Hallo allemaal,

Ik heb me ingelezen over het gebruik van nzb's en de wijze waarop alles werkt. Nu heb ik Spotnet icm SnelNL en ben ik bezig met het downloaden van enkele (grote) bestanden. Ik heb nu enkele downloadmappen gekregen met daarin aangemaakte mappen door SnelNL waarin gigantisch veel gezipte bestanden staan. SnelNL geeft aan het bestand uit te pakken, dit duurt al redelijk lang en ik zie geen resultaat. :huh:

Ik had hiervoor een ander (kleiner) bestand dat ook uitgepakt werd door SnelNL, maar deze is hierna ineens verdwenen. Het spijt me, misschien dat het allemaal erg voor de hand liggend is! Ik kom er alleen niet uit en hoop dat iemand me hierbij een beetje op weg kan helpen!

Alvast vriendelijk bedankt!! :d

Camiel

• Just Arrived
  • *
Re: Toch nog veel onduidelijkheden
« Reply #1 on: 24 February 2013, 12:11:40 »
Moet ik de bestanden zelf unzippen? Het zijn er namelijk veel meer dan er moeten zijn en WinZip loopt er steeds op vast. De totale grootte van het bestand is 17,4GB (volgens SnelNL) en op de computer geeft ie aan dat de grootte van de map 16,8GB is.

Camiel

• Just Arrived
  • *
Re: Toch nog veel onduidelijkheden
« Reply #2 on: 24 February 2013, 17:08:07 »
Ik ben er uit gekomen en het dus niet meer nodig! Hing af van de instellingen! ;)