Author Topic: NZB File Validator  (Read 2503 times)

JM

• Just Arrived
  • *
NZB File Validator
« on: 17 May 2013, 14:38:18 »
Hallo

Ik wil graag dit programma downloaden maar op de site newsgroupdownloaders gebeurt er niks.. het .exe bestand wil niet tevoorschijn komen terwijl dit wel zou moeten.. winamp bijv komt als .exe bestand wel tevoorschijn dus aan mn instellingen kan het toch niet liggen?

Ik probeer enigzins wegwijs te worden in maar het wil nog niet lukken.

Kan iemand mij ook helpen met mn andere post?:
Onlangs heb ik me wat verdiept in nieuwsgroepen via deze site. Abonnement genomen op sunny usenet, SABnzbd gebruik ik en downloaden via NZB index.
Ondanks een aardige handleiding op deze site loop ik vast.
Wanneer ik iets zoek in een nieuwsgroep krijg ik een aantal opties en ik selecteer er 1 om te downloaden met de optie aan om de download af te breken als ze niet compleet zijn.. uiteindelijk ze zijn allemaal niet compleet en dus heb ik niks. Ik kom 1527 blocks tekort. Als ik naar het bestand kijk lijk ik 'm echter helemaal binnen te halen. Maar in werkelijkheid heb ik nog niet eens de helft binnen gehaald. De Quickpar handleiding zegt het volgende:

'We moeten dus een aantal extra PAR2-bestanden downloaden en ervoor zorgen dat de som van de getallen achter het plusteken 14 (of hoger) is. Als downloader kan je dus na het downloaden van de RAR-bestanden checken hoeveel blocks er missen en dan precies kiezen welke PAR2-bestanden nog nodig zijn om te kunnen herstellen'
De vraag is nu: hoe kom ik aan die PAR2 bestanden? MOet ik dat aan diegene vragen? En hoe doe ik dat?

Kan iemand mij op weg helpen?
Groet Jorrit

jaapf

• Forum expert
Re: NZB File Validator
« Reply #1 on: 18 May 2013, 11:52:47 »
Blijkbaar is de site waar de validator stond niet langer in de lucht.

JM

• Just Arrived
  • *
« Reply #2 on: 23 June 2013, 21:50:00 »
topic kan verwijderd worden. Ben er al uit :)

Daniel

• Moderator
« Reply #3 on: 16 August 2013, 09:23:53 »
Kijk eens naar NZB Download Checker: http://www.binaries4all.nl/nzbdownloadchecker/

jaapf

• Forum expert
« Reply #4 on: 19 August 2013, 22:10:30 »
Leuk  8)