Ben na 1 jaar er weer weg. Althans 23 september ben ik definitief af van Versatel. Had een 20MB + voetbal. Heeft bijna 11 maanden vlekkeloos gewerkt. Echter vanaf 2 augustus ellende gekregen. Snelheid van 1800K terug naar rond 1200K. Das nog niet zo erg, maar voetbal hapert. Waarom? Snelheid varieert enorm Ene moment 1700K andere 100K. Datastroom voor multimediabox is dus niet genoeg. Gevolg: blokkerig beeld en stilstaand beeld. Diverse malen aangegeven aan helpdesk en 3x lijnmeting geweest. 10 dagen totaal offline gelegen en storingscall loopt nog steeds, maar krijg je echt geen antwoord op. Splitter tussenuit gehaald, kabels vervangen, modem van iemand anders geleend maar niets hielp. Dan mag ik toch wel stellen dat het probleem niet bij mij ligt.
Ben blij dat men 3 weken geleden hun voorwaardes aangepast hebben, want anders zat ik er nog een jaar aan vast. Nu zit ik weer op de kabel en heb meteen maar telefonie erbij genomen.
Wat newsserver betreft: je kan nu voor aantrekkelijke prijs gebruik maken van tweaknews en das toppie. Had daar net een account aangevraagd, maar daar kan ik dus geen gebruik meer van maken. Echter neefje draait erop en das tot volle tevredenheid.
Het voetbal en 20MB heeft echt 11 maanden perfect gewerkt met zo af en toe eens een hapering, maar als je storing krijgt dan is de service beneden pijl. Helpdesk is best luisterend alleen schiet je er niets mee op.
De service begint pas na 23 September, want me emailadres mag ik gewoon blijven gebruiken :respect: