Author Topic: par bestanden  (Read 5156 times)

cootje

• Just Arrived
  • *
par bestanden
« on: 03 August 2010, 13:29:17 »
Als ik met quickpar bestanden aanmaak en ze post staat er bij powerpost nadat ze gepost zijn ok maar als ik dan op binsearch ga kijken zijn de meeste pars niet compleet,dan post ik de par nog een keer en dan zijn ze goed alleen blijven de incomplete delen wel in mijn post staan,hoe kan dit???En als ik in camel powerpost aanvink om par bestanden te maken dan maakt hij 1 par2 bestand en voor de rest niets,ik hoop dat iemand een oplossing weet.En ik had eerst ook als ik par bestanden aanmaak dat er achter par2.temp komt te staan dus moet ik eerst die .temp weghalen en dan is hij goed,wat een gedoe allemaal.ik hoop dat iemand een oplossing weet,alvast bedankt.
« Last Edit: 03 August 2010, 17:06:09 by cootje »

Red Dwarf

• Forum expert
Re: par bestanden
« Reply #1 on: 03 August 2010, 17:41:54 »
Hoe lang wacht je om te controleren of een post goed is? Er gaat misschien wel een uur overheen voor de post op alle servers staat. En binsearch moet de nieuwe headers ook al gedownload hebben, voordat jij kunt zien of een post compleet is.

cootje

• Just Arrived
  • *
« Reply #2 on: 03 August 2010, 18:59:25 »
Hoe lang wacht je om te controleren of een post goed is? Er gaat misschien wel een uur overheen voor de post op alle servers staat. En binsearch moet de nieuwe headers ook al gedownload hebben, voordat jij kunt zien of een post compleet is.
Oh ja dan zal dat het wel zijn want ik keek al binnen een half uur,weet je misschien ook hoe het komt dat als ik camel powerpost aanvink om par bestanden te maken dan maakt hij 1 par2 bestand en voor de rest niets,ik hoop dat iemand een oplossing weet.En ik had eerst ook als ik par bestanden aanmaak dat er achter par2.temp komt te staan dus moet ik eerst die .temp weghalen en dan is hij goed,wat een gedoe allemaal.ik hoop dat iemand een oplossing weet,alvast bedankt. bij Yenc powerpost doet hij precies hetzelfde.

2396597

• Forum expert
« Reply #3 on: 03 August 2010, 23:21:59 »
Om te controleren of een upload goed op de server is aangekomen kan "NZB Download checker" gebruikt worden.
Plaats de bestanden zoals altijd. Maak een NZB van de bestanden die gepost zijn.
Laad de NZB in "NZB Download Checker", stel de download server die gecontroleerd moet worden in en klik op "Check  NZB".

http://www.softpedia.com/get/Internet/Other-Internet-Related/NZB-Download-Checker.shtml

Wanneer er delen missen:
Selecteer het bestand die als beschadigd word gezien, rechtermuisklik, taakinstellingen, vink de delen aan die beschadigd zijn.
Klik op posten. Maak een NZB van het bestand en laad deze in "NZB Download Checker". Controleer of alles nu compleet is.

Wanneer bovenstaande goed gaat bij het eerste bestand dit voor alle bestanden doen en daarna in één keer posten.

Red Dwarf

• Forum expert
« Reply #4 on: 04 August 2010, 06:31:51 »
Oh ja dan zal dat het wel zijn want ik keek al binnen een half uur,weet je misschien ook hoe het komt dat als ik camel powerpost aanvink om par bestanden te maken dan maakt hij 1 par2 bestand en voor de rest niets,ik hoop dat iemand een oplossing weet.En ik had eerst ook als ik par bestanden aanmaak dat er achter par2.temp komt te staan dus moet ik eerst die .temp weghalen en dan is hij goed,wat een gedoe allemaal.ik hoop dat iemand een oplossing weet,alvast bedankt. bij Yenc powerpost doet hij precies hetzelfde.

Die problemen die jij tegenkomt met het maken van par2-bestanden ben ik nog nooit tegengekomen. Ik heb er zo geen oplossing voor. Als ie maar 1 par2 bestand maakt, dan lijkt 't mij dat 't programma blijft steken bij het aanmaken van de par2 bestanden. Je hebt in 't programma wel aangegeven hoeveel par2 blokken je wilt hebben?

cootje

• Just Arrived
  • *
« Reply #5 on: 29 August 2010, 00:19:13 »
Die problemen die jij tegenkomt met het maken van par2-bestanden ben ik nog nooit tegengekomen. Ik heb er zo geen oplossing voor. Als ie maar 1 par2 bestand maakt, dan lijkt 't mij dat 't programma blijft steken bij het aanmaken van de par2 bestanden. Je hebt in 't programma wel aangegeven hoeveel par2 blokken je wilt hebben?

Uiteraard heb ik dat aangegeven,ik gebruik nu alleen quickpar en daar gaat het goed mee dus blijf ik dat maar doen.
Dus het is zo ook opgelost,bedankt voor de reacties.

jaapf

• Forum expert
« Reply #6 on: 21 August 2012, 14:00:03 »
Nieuwe reactie van KrikKrak gesplitst naar nieuw topic, en deze verplaatst naar het juiste board.