Author Topic: gedownloade bestanden niet automatisch van grabit download naar grabit extract  (Read 4481 times)

Lilian

• Just Arrived
  • *
Hallo, al een week gaan mijn volledige gedownloade en gecheckte bestanden niet meer automatisch van grabit download folder naar grabit extract folder. Heeft iemand hier een oplossing voor. Alvast bedankt.

Lilian

• Just Arrived
  • *
Hier ben ik nogmaals. Ik ben een complete nieuweling, dus ben nog niet van alles op de hoogte. Zal nog een beetje meer duidelijkheid geven. De grabit versie die ik gebruik is 1.7.2 Beta 4. De bestanden waar het om gaat zijn rar en voldoende par2 bestanden.

Red Dwarf

• Forum expert
Het uitpakken bij GrabIt, is dat niet een optie die aan en uit gezet kan worden? En zo ja, heb je al gecontroleerd of die wel aanstaat?

Lilian

• Just Arrived
  • *
Ik heb grabit precies zo ingesteld als in de handleiding beschreven staat. Heb hier tot op heden ook niets aan veranderd. Waar staat dit dan precies vermeld?
Maar op dit moment heb ik bestanden in grabit download staan, die zgn "scrubbed" zijn, maar ook bestanden die de grootte hebben van bijv 4.82 GB, 4,83 GB etc. Grabit plaatst ze gewoon niet meer over.
En aangezien ik er zelf helaas nog niet veel verstand van heb, hoop ik dat je me kunt helpen.

Red Dwarf

• Forum expert
Ik heb geen verstand van GrabIt, maar ik heb de handleiding hier op de site even bekeken. Bij de preferences (configuratie) is een tabblad 'servers'. In dat gedeelte is blijkbaar ook een tabblad dat repair and extract heet. Daar is ook een sectie die Extract heet. In die sectie kun je extract (uitpakken) aan en uit zetten.

Lilian

• Just Arrived
  • *
Goedemiddag, alle opties van repair en extract heb ik aangevinkt staan, behalve die van triggers. Ik kan ook geen enkele optie ontdekken in de preferences, waarin je aan kunt geven, dat ze in grabit download moeten blijven staan.
Heb nu dus nog een keer alle preferences nagelopen, en ik heb ze precies zo ingesteld staan, zoals de handleiding beschrijft.
Ook heb ik geprobeerd, of het iets zou helpen, als ik grabit een hele dag aan zou laten staan, maar niks aan het downloaden was. Zodat de computer/grabit dan misschien meer tijd zou hebben om ze over te zetten naar grabit extract folder. Maar ook dit heeft niet geholpen.
Ik hoop dat je nog een goede tip voor mij hebt.
Alvast bedankt.

SnakeCobra

• Just Arrived
  • *
Kijk in je downloadmap als er ook een map is aangemaakt met de benaming par2 erin.
Hernoem deze map, en haal dat par2 gedeelte eruit.

Uitpakprobleem opgelost