ik ben een beginner qua nieuwsgroepen ik en me vriend downloadde altijd via torrent-sites e.d. totdat iemand anders ons hierover vertelde dus ik was aan het lezen op binaries4all hoe dat allemaal werkt enzo. Tijdens het lezen ben ik het ook aan het doen want dan begrijp ik het beter maar ik kom er echt niet uit...
ik ben bezig met de handleiding : inleiding voor beginners - downloaden. ik heb grabit geïnstalleerd, toen ben ik naar de handleiding voor grabit gegaan. De eerste 3 pagina's heb ik gedaan dat ging ook gewoon goed, maar ik blijf hangen bij stap 4.
Downloaden met nzb-bestanden. Nzb import enzo heb ik gedaan ik krijg precies hetzelfde te zien als op jullie afbeelding staat.
En dan zegt ie klikken op grab zorgt ervoor.... dus dan klik ik op grab dan verdwijnt dat scherm en gebeurt er verder niks.
Als ik dan naar batch ga gebeurt er ook niks. er staat wel 1 job, al vanaf het begin dat is een update grouplist (full) en bij status verandert het met de seconde : connecting/ disconnecting/ retrieving en dat staat onderaan het scherm ook steeds bij thread#1.
Bij thread#2 thread#3 en thread#4 staat constant idle.. Ik snap er echt niks van wat doe ik verkeerd???